En vecka

Snart har det gått en vecka här, tiden har gått både fort och långsamt på samma gång men antar att det är så det är!
Veckans bästa:
  • De på jobbet är riktigt trevliga och det är för det mesta kul att vara där och det jag gör! Så än så länge är jag nöjd med praktikplatsen,
  • Alla fina skypesamtal jag har hunnit ha, blir så himla glad när jag får prata med er där hemma eller får ett sms!
  • Mina snälla släktingar som låter mig bo här och tar hand om mig.
  • Att jag helt enkelt har överlevt en vecka!
Veckans mindre bra:
  • Det är lite segt med långa dagar, gå 8 och vara hemma kl 6
  • Att jag redan har tröttnat på att springa, behöver träningsmotivation som kan göras ute och inte innefattar löpning!
Att göra:
  • Ska hitta folk att umgås med, borde ju inte vara så svårt, eller?
  • Komma ihåg att söka jobb hemma i sverige så jag har något att göra när jag kommer hem
Klapp på axeln:
  • Lyckades skaffa bankkort fast det ska vara så svårt!
Det var lite korta drag om denna veckan! Vi får se vad jag ska hitta på imorn, lite oklart än.. Nästa helg ska jag i alla fall träffa Ida på jobbet och gå på Portobellomarket, och förhoppningsvis hittat någon mer att umgås med!
Idag köpte jag min biljett hem i maj för varvet helgen, längtar redan!
Nu är det nog dags att sova, hon är ju faktiskt halv 1 här..
 
S
 
S i London för 6 år sen!

Kommentarer
Postat av: Karoline A

Tjaaaao fina Saga! Du verkar ha det bra vilket gläder mig. Snart blir det liiite bättre och vännerna kommer. Gå ut själv och sup annars. Akta dig bara:) Puss vännen och lycka till! <3

2013-04-28 @ 12:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0