Dags att vakna, London calling!

Så, då var det dags att väcka liv i bloggen igen. Om 11 dagar ska jag sätta mig på planet till England för att stanna i 5 månader! Och det känns spännande, overkligt, nervöst, läskigt, roligt, utmanade, övermäktigt och så mycket mer!
Framförallt är det jobbigaste att det är så lite tid innan jag åker, vill ju hinna umgås massa med alla som jag inte kommer få träffa på ett tag. Men vet att många kommer och hälsar på mig vilket känns skönt.
Det är även en del saker att fixa innan jag åker som mobil, försäkring etc, tråkiga saker helt enkelt.
Denna helgen blir det inte mycket fixande gjort då jag, mamma och gittan åker till Palma, så nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Hade hoppats på lite värme men vädret ser ut att bli så där..

Nåväl, detta var en nystart för bloggen, får se om nästa inlägg blir i Sverige eller England! Här är en bild från februari när jag och Tobias var där, helt ovetandes om att jag snart skulle dit igen


Kommentarer
Postat av: Lena

Inte en dag försent. Har du inga påskbilder?

2013-04-03 @ 19:00:19
Postat av: Soffelipoff

SAKNAR DIG REDAAAAN

2013-04-05 @ 09:38:59
Postat av: Emma

Va kul!
Hur ska jag få tag i dig nu?
Nytt nummer?:)

2013-04-16 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0