X och Y

Det består mina lektioner av, har svårt att förklara vad vi gör men hänger med! Är mest frekvens, koeffecient, tidsserier med mera. Än så länge är det bra, annorlunda men skönt också, lite siffror och formler så nu ska jag bara komma ihåg alla funktioner miniräknaren har också. 
 
Helgen gick fort förbi, tur att det snart kommer en ny! I fredags tog vi det bara lugnt, såg på en mysig film och slappade. Lördagen gick i Innebandyns tecken då jag först kollade på innebandy med W, sen mötte upp E från SSC för en  fika och slutligen blev det en spontanutgång med W och hans vänner. En rolig kväll, tänkte att det var lika bra att passa på att vara spontan nu innan matcherna började. Söndagen spenderades med en lång och mysig frukost hos sofie. Där vi åt nästan allt man kan tänka sig:  ägg, bacon, scones, yoghurt, melon, juice, te mm, riktig kvalitets tid! Efter det inhandlades en bokhylla, så vi slipper ha våra böcker i garderoben, mycket jobbigt att hitta en specifik då. Kvällen fick ett bra slut då Ems och Margo kom hem till oss och vi åt fonue och sen yoghurtglass. Mycket härligt och en nu uppvärmningsdans spikades, nu ska vi bara få med laget på det så kanske jag kan lägga upp en video här tillslut.
 
Till helgen har jag inte så mycket planer, mer till nästa helg faktiskt. Men så var det inför denna helgen också och den blev ju rätt rolig ändå!
 
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0