Tja Tja bloggen!

Så, då har hela sommaren passerat, utan någon som helst uppdatering. Men så brukar det vara. Sommaren har mest bestått av att åka mellan Stockholm och Göteborg, vilket inte är så konstigt då dessa platser är mina hem. Sommaren gick väldigt fort och den inleddes i stockholm med en veckas semester och sedan enligt tradition Solna fotbollsskola. Fotbollsskolan gick bra, roligt som vanligt och avslutades med ett stort vattenkrig där jag var en enda stor måltavla. Midsommar firades på landet, lugnt och stilla men även väldigt mysigt. Efter det var det tillbaka till gbg som gällde, för SSC- Salming summer camp- det som skullle bli en av sommarens höjdpunkter! Så härliga ungar, så mycket skratt, även vissa tårar, underbara arbetskamrater, lite sömn och många underbara minnen. Som exempelvis cornflakescupen, talangtävling, musiktåg, korvgrillning, ledarmatch, morgonträningar, kvällsbad, busvisslingar, atmosfear, videobloggar, queernight och mycket mycket mer! Visste att barnen skulle ha roligt, men jag hade minst lika kul! Ni som har träffat mig i sommar får ursäkta att jag har pratat så mycket om detta, men det är bara för att det var så otroligt roligt.
 
Så fort SSC var över tog vi tåget till stockholm, dags för Sebastians Dop vilket var väldigt fint och gick aldeles strålande. Därefter följde två veckor i stockholm där vi hann med lite olika saker innan vi avslutade vistelsen på torpet i vingåker. Därefter blev det göteborg för att förbereda innför Italien. Toscana var så underbar, ett superfint hus, varmt och soligt, massa god mat och bara sina nära och kära runt sig! En supermysig vecka, tack mamma! Väl tillbaka i regniga göteborg drog innebandyn igång på fullt allvar, med två nya tränare och ett lag som känns väldigt enat kan det bli bra. I år kan vi inte räknas som favoriter, men det kommer nog passa oss väldigt bra. När sommaren närmade sig sitt slut hade jag ett uppdrag kvar, world water week, världens största vattenkonferans i stockholm. En spännande vecka som var väldigt rolig där jag lärde känna många nya härliga människor och fick många idéer och lärde mig ett och annat!
 
Så nu är det vardag, jag har ju dessutom innan sommaren hunnit ta min examen, men jobbet lyser med sin frånvaro. Dock har jag fått massa erfarenhet och ska faktiskt nu ta tag i det uppdraget jag ändå har lyckats få. Statistikboken ligger här bredvid mig så ska även hinna läsa det vi gick igenom på föreläsningen i går innan det är dags för träning!
 

















Kommentarer
Postat av: Lena

Fina bilder

2012-09-04 @ 15:41:40
Postat av: mami

Äntligen lite liv i bloggen!

2012-09-04 @ 16:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0