Hemmahelg

Då var det söndag, har precis ätit frukost och sitter nu och myser med jannie framför tv:n.
Helgen har varit lugn och skön, började i Sthlm med en lunchdate där fina Anna stod för sällskapet. Pratade mycket framtid vilket kändes bra och spännande! Efter det var det dags för möte nummer två med ett företag, jag och VD:n. Men det gick bra, inget jobb än men bara att hålla tummarna inför framtiden, i november får jag veta mer..!
Kvällen var mysig hemma hos mamma M-O och Tor med mycket god mat!
Lördagen inleddes på vintagemässan, där min underbara klänning hämtades upp. Tyvärr blev de inga fler klänningar vilket var en besvikelse, men ett par svarta lackpumps fick följa med hem! Sedan blev det en lång dag på stan med Lena och Doris, dock inte så många fynd. Sedan blev det ett långt maraton av lekande och barn passande fram till kl 9 på kvällen, fick se framtidens innebandyspelare också.
Idag får vi se vad som händer, jag och papi ska hitta på något innan det är dags för tåget tillbaka.
Denna veckan som kommer är det äntligen dags för seriepremiär, som jag har längtat under alla intervaller (även om vi kommer få fortsätta springa dom)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0