Första veckan

Så har man gått en hel vecka i skolan, även om vi bara har haft tre lektioner. Nu är statistiken igång i alla fall och alla gamla mattekunskaper ska fräschas upp. Men än så länge hänger jag med! Veckan har även bestått av träningar och igår en träningsmatch. Vi tog oss ut till Ale och hann knappt värma upp innan matchen började, därav (förhoppningsvis) vår dåliga start. Matchen var lite blandad från vår sida, så för att citera vår tränare: "Det är skönt att vinna med så mycket fast vi inte äns spelar särskillt bra". Resultatet blev tillslut 11-4, min 5:a gjorde 5st mål och var inne på 2 bakåt så måste ändå räknas som godkänt. Hoppas att Ale fick lite att fundera på nu också!
 
I onsdags var det både skola och jobb, där båda gick bra. Har bara lite svårt att förstå att det redan är 48000 anmälda till nästa års lopp och att vi därför stänger anmälningen snart! Jobbade faktiskt även igår, men då för föreningen med att visa upp oss för skolor. Var där och höll i tävlingar och skulle värva medlemar, vilket jag tycker gick ganska bra. Kanske till och med så bra att jag ska börja träna ett tjejlag nu, men vi får väl se hur många som hör av sig!
 
Eftersom jag inte har så mycket roliga bilder som visar vad som händer i mitt liv tänkte jag att jag kunde visa min födelsedagspresent. Är ett tag kvar tills själva dagen, men finns bilder uppe på facebook som jag kan låna för att visa min nya favorit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0