Playdate

Idag ska vi ha en härlig dag i det fina vädret på Liseberg med bästa Maxen, storebror och Magdalena. Kommer bli superkul, och mysigt att träffa dom! Sen i kväll blir det inflyttningsfest hos Sarali med Disney tema. Jag ska vara Mimmi pigg så får se sen hur lik jag blev!

Igår fixade vi med uppsatsen, så nu är den så gott som klar, bara lite små fix kvar som att läsa igenom den och hitta alla gömda stavfel.
Efter skolarbetet gick jag och Tobias en sväng på stan där jag fyndade ett par skor för 50:- och köpte en bikini. Men ska ha lite inventering här hemma innan jag tar bort prislappen på den.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tog du inga bilder i lördags?

2012-05-21 @ 08:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0