Mitt i veckan

Onsdag och en förmiddag hemma. Nu är det sista veckan, som ägnas åt opponering så läser hemma nu. På tisdag ska vi gå upp och jag är redan nervös! Spännande att läsa någon annans uppsats och kan konstatera att de skiljer sig en del åt.
Har legat i soffan framför Nyhetsmorgon och läst, dels för att de är skönt men också för att jag har träningsvärk i nästan hela kroppen efter försäsongens första fyspass! Roligt var det men när hopp står på schemat (som det kommer göra hela sommaren) så vet jag att jag får träningsvärk. Blir spännande att se hur de ska gå på träningen ikväll..

Igår var de avslutningslunch i skolan, vilket var mysigt, nästa vecka blir det takfest för att fira och sen är denna skoltid slut. Känns skönt och sorgligt på samma gång.. Men nu ska jag nog ta och gå till skolan!
För övrigt konstaterade jag att vi har bott här i ett halvår nu, tänk vad tiden går fort! Lika mysigt är det fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0