Helt slut

Idag har jag varit helt orkeslös, på grund av en del saker men främst innebandyn. Och ni som läser min blogg vet ju hur mycket jag lever för det, så när det är kaos där blir det lite kaos i huvudet. Fast mest är det tomt och frågande, så måste lista ut vad som blir bäst att göra nu.

Lördagen var väldigt mysig, massa skratt och åkandes med en lycklig liten kille! Sedan bar de av på inflyttningsfest som också var rolig, dock vann fel lag CL men så kan det gå. I söndags hade vi en slapp dag som avslutades med yoga och mm, underbart!
Denna veckan består av jobb och skola men kommer nog avslutas med en härlig helg. Imorn är jag och Tobias lediga så vi ska ha en heldag ute i solen, precis vad vi behöver!


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina kort

2012-05-23 @ 09:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0