Sommarlov

Nu sitter vi i bilen på vägen hem (ja, till och med Tobias har sagt hem en gång ;) ) vilket känns jätteskönt. För det innebär att jag är klar med skolan, att jag har tagit min kandidat examen i miljövetenskap och kulturgeografi! Är supernöjd med uppsatsen jag och Sofie skrev. Och jag är hel nöjd med dessa tre åren som jag har varit i Göteborg, haft den bästa klassen av alla år jag har pluggat, lärt känna många underbara människor och lärt mig massa om mig själv!
Har haft en härlig vecka med mycket att göra hela tiden, men framförallt en mysig kväll. I fredags hade vi middag hemma hos oss, i lördags såg vi Tobias gå match och hur han vann den och på kvällen åt vi middag ute, idag blev det fika för att sedan åka hemåt. Har dessutom fått fina examenspresenter som jag är jätteglad över:


Kommentarer
Postat av: Soffi

Wihooo! Det är bra att han börjar vänja sig att säga hem till Sthlm, för jag tycker du ska flytta hem snaaart!

2012-06-10 @ 23:21:20
Postat av: Gull-Britt o Farfar.

Hej !
Har försökt att nå dig på telefon.
Hör gärna av dig. Ha en bra dag.
Gull-Britt o Farfar.

2012-08-22 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0