Bara vara

Idag är det en sån härlig dag när man bara gör det som faller en in! Började dagen med en löprunda, blev nästan milen tror jag i ett lugnt tempo. Härlig start. Efter det åkte jag och Tobias iväg för att fixa sommarens gymkort! Ska bli kul, ska bara hinna träna allt också.. När det var avklarat blev det en sväng på stan för att fixa lite presenter. Blev en bok till mig också, så nu när vi kom hem blev de att lägga sig i varsin soffa och läsa. Ikväll blir det en god middag med lax och färskpotatis samt semifinal i mästarnas mästare!


Kommentarer
Postat av: mami

Kan jag få låna boken efter dej? Kram



2012-06-02 @ 21:30:43
Postat av: Saga

Självklart får du det!

2012-06-03 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0