Now you'r just sombody that I used to know

Tänk vad tiden går fort, är inte ens någon mening att försöka återberätta allt som händer. Bloggen är inte så rolig lägre så vill man veta vad som händer är det bättre att ringa mig.
Hade en helt underbar helg i Köpenhamn förra helgen. Så härligt hur man kan må när man omringas med så fina människor! Måste göras oftare!
Denna helgen inleddes på bästa sätt med att få träffa en viss person som jag bryr mig mycket om, och få känna att det bara kan bli bättre nu. Efter det fick vi äntligen att möta Lerum, och vi vann, så himla skönt! Nu sitter jag hemma i Sthlm i ett vinterland där årets pepparkaksbak har klarats av, i full fart men mycket kärlek från de små. Nu väntar plugg plugg och plugg.

När livet går så tänker man en del ibland, dels på rubriken, på de människor som nu bara är några man känner, och hur konstigt det är. Men även hur viktigt de är att reflektera över sitt liv, och vad man kan göra för andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0